Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 5 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Průmysl 4.0 v kontextu s konstrukcí a aplikací výrobních strojů
Serykh, Pavel ; Szabari, Mikuláš (oponent) ; Knoflíček, Radek (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce je zaměřena na téma CNC výrobní stroje a jejich využití v souladu se zásadami a principy Průmyslu 4.0. První část je rešerše současného stavu v oblasti nejčastěji používaných CNC výrobních strojů ve strojírenství dle jejich konstrukce a aplikace. V druhé části jsou popsány zásady, základní atributy a klíčové technologie Průmyslu 4.0, je definováno názvosloví. Poslední část bakalářské práce je návrh projektu ideového pracoviště s CNC výrobními stroji v prostorách ÚVSSR FSI VUT v Brně, v souladu se zásadami a principy Průmyslu 4.0, včetně kritického vyhodnocení dosažených výsledků.
Průmysl 4.0 v kontextu s konstrukcí a aplikací výrobních strojů
Serykh, Pavel ; Szabari, Mikuláš (oponent) ; Knoflíček, Radek (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce je zaměřena na téma CNC výrobní stroje a jejich využití v souladu se zásadami a principy Průmyslu 4.0. První část je rešerše současného stavu v oblasti nejčastěji používaných CNC výrobních strojů ve strojírenství dle jejich konstrukce a aplikace. V druhé části jsou popsány zásady, základní atributy a klíčové technologie Průmyslu 4.0, je definováno názvosloví. Poslední část bakalářské práce je návrh projektu ideového pracoviště s CNC výrobními stroji v prostorách ÚVSSR FSI VUT v Brně, v souladu se zásadami a principy Průmyslu 4.0, včetně kritického vyhodnocení dosažených výsledků.
Bojiště pro virtuální autonomní roboty
Sejkora, Vojtěch ; Ježek, Pavel (vedoucí práce) ; Forstová, Lenka (oponent)
Programovn se ve vtin ppad vyuuje na matematicky motivovanch pkladech, kter nedok zaujmout vechny studenty. Proto v minulosti vzniklo mnoho pro- jekt, kter se sna vyuovat programovn pomoc her. Hlavnm clem tto bakalsk prce bylo vyvinout hru, v kter by mohli studenti mezi sebou soupeit v pro- gramovn virtulnch robot, a tak si osvojit zklady programovn. Soust bakalsk prce je nkolik typ her, zobrazovn prbhu zpasu a mechanismus k pidn pekek na mapu. Dle tato bakalsk prce obsahuje nvod, jak pracovat s tmto projektem a programovat virtuln roboty. 1
Bojiště pro virtuální autonomní roboty
Sejkora, Vojtěch ; Ježek, Pavel (vedoucí práce) ; Kruliš, Martin (oponent)
Programování se ve většině případů vyučuje na matematicky motivovaných příkladech, které nedokáží zaujmout všechny studenty. Proto v minulosti vzniklo mnoho projektů, které se snaží vyučovat programování pomocí her. Cílem této ba- kalářské práce bylo vyvinout hru, v které by mohli studenti mezi sebou soupeřit v programování virtuálních robotů, a tak si osvojit základy programování. Součástí bakalářské práce je několik typů her, zobrazování průběhu zápasu a mechanismus k přidání překážek na mapu. Dále tato bakalářská práce obsahuje také návod, jak pracovat s tímto projektem a programovat virtuální roboty. 1
Using constraint programming in anytime path planner
Zerola, Michal
Path planning in one of the critical tasks for autonomous robots. We will study the problem of finding the shortest path for a robot collecting waste spread over the area such that thet robot has a limited capacity and hence during the route it must periodically visit depost/collectors to empty the collected waste.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.